Бизнисот драстично се промена од пред неколку децении. Претходно речиси исклучиво се користеше за да се заврши офлајн (обично лично или преку телефон), ова веќе не е случај денес. Еден тон бизнис се случуваат онлајн и повеќето луѓе се онлајн барем неколку пати неделно.

Некои компании успешно го направија преносот во онлајн царството. Всушност, само околу 66% од компаниите се рекламираат преку Интернет, и покрај тоа што тоа е местото каде што се повеќето нивни клиенти. Ова е само еден пример за тоа колку компании не ги користат придобивките што ги нудат интернетот и дигиталната ера. Имајќи го тоа на ум, овој напис ќе разгледа неколку совети кои ќе помогнат ефикасно да ја доведете вашата компанија онлајн и во дигиталната ера.

Добијте веб-страница и сметки за социјални медиуми, што е можно поскоро
Првиот чекор за успешно влегување во дигиталната ера како бизнис е да се добие веб-страница. Додека креирањето веб-страница порано беше главоболка, сега не е така. Има многу услуги и компании кои можат да ви помогнат да креирате и да управувате со убава веб-страница по разумна цена.

Се разбира, вашата веб-страница треба да има многу информации за вашата компанија и производи, но исто така треба да размислите да одите подалеку од тоа. Погрижете се да најдете начин како вашите клиенти  да допрат до вас, а исто така размислете да им направите опција да го купат вашиот производ онлајн.

Покрај тоа што имате веб-страница, влегувањето на социјалните мрежи е исто така неверојатно добра идеја. Стотици милиони луѓе редовно ги користат социјалните медиуми, па затоа е одлично место за поврзување со вашите клиенти. Погрижете се не само да продавате, бидејќи вистинската поента на социјалните медиуми е да се поврзете со клиентите, како и да одговарате на прашања.

Бидете сигурни да следите и анализирате податоци и аналитика
Откако вашата компанија ќе направи транзиција од традиционален бизнис во бизнис со онлајн присуство, работата не е завршена. Треба да бидете сигурни дека следите  како поминала транзицијата и колку е ефикасна вашата онлајн стратегија.

Ова често најдобро се прави со анализа на различни податоци и аналитики. Тие вклучуваат гледање колку луѓе ја посетуваат вашата страница, колку долго остануваат таму, како луѓето ја наоѓаат вашата страница и многу повеќе. Набљудувањето на овие податоци ќе ви даде до знаење што треба да се промени во рамките на вашата дигитална стратегија и што изгледа дека функционира добро.

Се надеваме дека оваа статија ви помогна да научите неколку начини да го внесете вашиот целосно офлајн бизнис во дигиталната ера. Понекогаш може да биде доста тешко, но да се биде онлајн е неверојатно важно за една компанија во современиот пејзаж на бизнисот.

Преземено од https://www.entrepreneurshipinabox.com/