Најстрогата мерка за заклучување во Австрија донесе околу 30.000 компании на работ на банкрот, а оваа епидемиолошка мерка ја чинеше трговијата 10 милијарди евра промет, додека во гастрономијата и туризмот се заканува бран на банкроти.

Продавниците низ Австрија минатата година мораа да бидат затворени 73 дена, а годинава се заклучени повеќе од 100 дена.

Тоа, според анализата на Универзитетот во Линц, чинело околу 10 милијарди евра нереализиран промет.

Најтешко е за продавниците за облека и обувки, кои не можат да ги надоместат загубите досега.

Три ланци, Пимки, Дресмен и Адлер, веќе ги затворија своите продавници.

Други 2.000 се изложени на ризик од банкрот, предупредуваат професионалните организации.

Продавниците за спортска опрема, околу 750, кои се специфично поврзани со деловната активност на туристите, од ноември досега имаат пад на приходот од 90 до 95 проценти.

Менаџментот на хотели во Австрија губи 255 милиони евра промет неделно поради епидемиолошки мерки, па сега дури и на „здравите“ хотели им е потребна државна помош.

Фитнес центрите, кои остануваат затворени и досега загубија најмалку 30 проценти од своите редовни клиенти, се сериозно погодени.

Здружението за заштита на доверители проценува дека само благодарение на државната помош, бранот банкроти досега бил отсутен.

Сепак, експертите сметаат дека банкротот на банките ќе се зголеми за 20 до 25 проценти, во споредба со 2019 година.

Националната банка на Австрија претпоставува дека покрај државната помош, околу 30.000 компании ќе банкротираат до крајот на следната година.