Германскиот концерн ќе изгради нова производна линија и нов сервис за поправка во својата фабрика во Словачка за околу 1 милијарда евра

Германскиот концерн Volkswagen Group (VW) ќе инвестира значителна сума во својата фабрика во Братислава, Словачка, наместо да отвори нова фабрика во Турција, изјави Херберт Дис, извршен директор на најголемиот светски производител на автомобили во однос на продажбата.

VW ги разгледа своите барања за капацитет во пандемијата на коронавирусот и одлучи дека во моментов не му треба дополнителна постројка, рече Дис во интервју цитирано од Automotive News Europe.

Фабриката во Братислава ги собира Volkswagen Touareg, Audi Q7, Audi Q8 и Porsche Cayenne SUV, заедно со помалите VW Up, Skoda Citigo и Seat Mii. Исто така, теренските Бентли Бентајга се произведуваат во фабриката и се доставуваат до фабриката на брендот во Кру, Англија.

Германскиот концерн ќе изгради нова производна линија и нов сервис за поправки како дел од проширувањето на производствениот капацитет, што ќе чини скоро 1 милијарда евра.

Претходно, VW планираше да отвори фабрика во близина на Измир, Турција, каде што ќе ги гради следните генерации VW Passat и Skoda Superb, почнувајќи од 2022 година, со максимален годишен производствен капацитет од 300.000 автомобили. Според новата одлука, двата модели ќе бидат произведени во Словачка.

Дис рече дека одлуката да се откаже од планот за изградба на фабрика во Турција ќе влијае на продажбата на групацијата во земјата.

„Недостаток е што не можеме подобро да го развиваме пазарот во Турција преку фабрика“, рече шефот на германската компанија.

Потсетуваме дека во 2019 година идејата за фабрика во Турција скоро не успеа откако Анкара започна воена офанзива во северна Сирија. Растечката критика од европските и американските политичари во врска со Турција ги зголеми шансите на VW да ја избере Бугарија како земја за изградба на новата централа.

Нашата земја и понуди на VW голема индустриска зона надвор од Софија, во близина на аеродромот. Премиерот Бојко Борисов му вети на германскиот концерн да покаже дека ќе биде „најверниот партнер на најголемиот автомобилски гигант во светот“. Премиерот се осврна на добрите услови за германските инвеститори и многу ниските даноци.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк